avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26434.94 kilometrów w tym 2568.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

Kutno - Malina - Oporów

Niedziela, 18 lutego 2018 · dodano: 19.02.2018 | Komentarze 4

Tak jak pisałem w sobotę tak też uczyniłem :) wieczorem spakowałem plecak i w niedzielę o 5 rano wyjechałem z domu do Zamku w Oporowie. Tarasa: Uniejów - Świnice Warckie - Grabów - Kutno - Malina - Oporów i powrót, zrezygnowałem z wcześniej wykupionego biletu Kutno - Łęczyca. Szykowałem się na 170 km  a wyszło ponad 180 :) i to jest dobra prognoza przed zbliżającymi się marcowymi targami  w Warszawie -  z miejsca zamieszkania 177 km. Foto z chronologicznie odwiedzanych  tego dnia miejsc.

Kościół p.w. św. Stanisława Biskupa Męczennika w Grabowie
Kościół p.w. św. Stanisława Biskupa Męczennika w Grabowie © Dominik

Grabów, Kościół Rzymskokatolicki p.w. św. Stanisława Biskupa Męczennika
Grabów, Kościół Rzymskokatolicki p.w. św. Stanisława Biskupa Męczennika © Dominik

Grabów - pomnik Tadeusza Kościuszki

Zamek w Oporowie
Zamek, muzeum w Oporowie - Muzeum w Oporowie © Dominik

Kościół rzymskokatolicki p.w. św. Wawrzyńca, diakona i męczennika - Kutno
Kościół rzymskokatolicki p.w. św. Wawrzyńca, diakona i męczennika - Kutno © Dominik

Akcenty patriotyczne w Kutnie

Kutno, Rotunda - Muzeum Bitwy nad Bzurą © Dominik

Armata pułkowa - Muzeum Bitwy nad Bzurą
Armata pułkowa - Muzeum Bitwy nad Bzurą © Dominik

Cały dzień w trasie, od 5 do 19. Wliczone postoje i wizyty w muzeach. Zapraszam od odwiedzenia Kutna i okolic. Tak mówiąc szczerze to mój nowy rekord, poprzedni to 140 km, widać cały czas się rozwijam :)

Trasa

domino83
| 12:43 wtorek, 20 lutego 2018 | linkuj Na teren pałacu wszedłem bez problemu :) więc chyba ogólnie dostępny. Widziałem również ofertę komercyjną [url]https://www.facebook.com/palacmalina/[/url]
Gozdzik
| 10:55 wtorek, 20 lutego 2018 | linkuj Hejka.
Na początek od razu składam wielki szacun... Studiuje twoje wpisy i naprawdę podziwiam zapał, chart ducha, zdrowie wszystko.... :-) naprawdę gratulacje.

A teraz pytanko. Czy pałac w Malinie jest ogólnie dostępny. Znaczy pytam raczej o dojście do samego pałacu bo wnętrza to pewnie nie.
domino83
| 23:01 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj Wiesz co, aż sam się zdziwiłem. Nie wiem, może dyspozycja dnia, trasa. Bądź co bądź cieszę się niesamowicie :)
19Piotras85
| 21:48 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj No gratulacje! Jak Ty w lutym po 180 km robisz to dobrze wróży przed sezonem głównym