avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26384.41 kilometrów w tym 2568.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

Pierwsze koty za płoty

Czwartek, 5 kwietnia 2018 · dodano: 09.04.2018 | Komentarze 7

Na pierwszą moja trasę wybrałem taki krótki dystans, dokładniej wizytę w sklepie rehabilitacyjnym w celu wymiany ortezy, dobrze że większość leków a w tym i orteza były refundowane :) Nie obyło się bez wybuchu frustracji ale dopiero w domu kiedy po zakupie otworzyłem opakowanie a tam.... orteza na staw skokowy, no tylko się pociąć :( Cała złość nie dla tego że przymierzyłem to co potrzebowałem a dostałem coś zupełnie innego. Kilka lat temu doznałem złamania w stawie skokowym :( To był mój koniec z piłką nożną i początek trzech lat nabijania sadełka ( 95 kg ) i braku sposobu na życie.
Cycle Route 4367340 - via Bikemap.net
Kategoria 50 km

domino83
| 18:00 piątek, 13 kwietnia 2018 | linkuj Spoko, dam znać :) Z domu lub z Łodzi mam zamiar Twoje okolice odwiedzić:) Co do obiecanej mapy to cały czas zbieram materiał ;) Zapraszam na Orient Akcje w Uniejowie 26.05, dodam plakat i termin na BS. Razem z 19Piotras85 mam zamiar zadebiutować w tego rodzaju imprezie msc. wcześniej w Władysławowie k. Konina - info na BS, Bike Orient
Skowronek
| 06:38 piątek, 13 kwietnia 2018 | linkuj Polecamy goździkowe trasy;) Tam też jest kawał pięknego terenu i mnóstwo ciekawostek a gospodarz zna masę ścieżek i ścieżynek:))
Na Jurę także zapraszamy, powiesz, co byś chciał zobaczyć i zmontuje się ekipę, która Cię oprowadzi:)
Gozdzik
| 08:26 czwartek, 12 kwietnia 2018 | linkuj Dobrze że wracasz na trasy.
Życzę zdrowia dużo zdrowia bo trzeba być zdrowym aby korzystać z usług Służby Zdrowia ... tej niby ogólnie dostępnej (czytaj lekarze rodzinni, badania ze zlecenia itp). Jak nie pójdzie się prywatnie to raczej się nie wyleczysz ...... ale to taka drobna dygresja.
Oczywiście z przyjemnością się spotkamy na Jurze. Tylko nie za bardzo mi po drodze aby cię zabrać jadąc na ta Jurę :-)))))).
jak już wydobrzejesz to daj znać jak będziesz w okolicach Łodzi, Głowna, Łowicza
| 18:34 środa, 11 kwietnia 2018 | linkuj Traktuję to jako zaproszenie :D
Skowronek
| 11:30 środa, 11 kwietnia 2018 | linkuj Fajnie, że znów możesz jeździć, zgadajcie się z Goździkiem i zapraszamy na Jurę :)
domino83
| 14:19 wtorek, 10 kwietnia 2018 | linkuj Lubię miasto :D Czym większe tym więcej do zwiedzania ;)
19Piotras85
| 05:45 wtorek, 10 kwietnia 2018 | linkuj Co tu dużo pisać, gratki za postawę i samozaparcie! Mam radę, unikaj miast;-)