avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 25776.89 kilometrów w tym 2468.18 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

OrientAkcja - Uniejów

Sobota, 26 maja 2018 · dodano: 04.06.2018 | Komentarze 0

Nareszcie nadszedł ten długo oczekiwany dzień :) Drugi start w Pucharze BikeOient. Tym razem gospodarzem imprezy cyklu OrientAkcja został Uniejów. Plan zakładał samotne pokonanie trasy, jednak moja wrodzona chęć do poszukiwania towarzystwa sprawiła że znalazłem kompana. Po otrzymaniu map w szybki sposób wytyczyliśmy trasę i ruszyliśmy :) Na naszym drugim pkt. zaliczyliśmy małą wpadkę i to z mojej winy. Punkt był tak zamaskowany że nie dostrzegłem oznaczeń. Musieliśmy się wrócić tym samym obserwując jak cały peleton rozjeżdża się po wałach Warty. Nie było co płakać, ruszyliśmy w pogoń i już na następnym pkt. przyniosło to efekty. Dalej połączyliśmy siły z kilkoma osobami i wspólnie  pokonaliśmy 70 km, na trasie która wg. organizatorów  przy optymalnym wyborze pkt. miała długość 55 km. Czas mojego przejazdu  05:39:45, zwycięzcy na tym dystansie 03:58:26.

Zagroda Młynarska, Uniejów fot. Renata
Zagroda Młynarska, Uniejów fot. Renata © Dominik

Odwracamy mapy fot. Renata
Odwracamy mapy fot. Renata © Dominik

Daj pościągać fot. Karolina
Mogę pościągać ?  fot. Karolina © Dominik

Meta :-) fot. Renta
Meta :-) fot. Renta © Dominik

Działo się. OrientAkcja, Uniejów
Działo się. OrientAkcja, Uniejów © Dominik

Mapa trasy, OrientAkcja
Mapa trasy, OrientAkcja © Dominik

Punkty: 10, 7, 9, 18, 4, 12, 2, 21, 25, 22, 8, 15, 3, 20.