avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26384.41 kilometrów w tym 2568.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

Częstochowa

Niedziela, 19 sierpnia 2018 · dodano: 16.09.2018 | Komentarze 4

Trzysta w tym roku już padło więc czemu by nie powtórzyć tego dystansu ;) Po za tym wizyta w Częstochowie była jednym z pkt. na obecny całoroczny sezon. Postanowiłem wyjechać nieco wcześniej 2.00 ale troszkę sobie dospałem i wyjechałem przed czwartą. Trasa to lokalne spokojne drogi z wyłączeniem odcinka od Działoszyna, gdzie wskoczyłem już na krajową i wojewódzką. Po dwóch odpoczynkach - Strońsko, Osjaków, pod sanktuarium byłem przed godziną 12.00. Czułem się nie zbyt dobrze, zwłaszcza kiedy było trzeba gdzieś iść pieszo. Dlatego zrezygnowałem z pomysłu na 300 km a wybrałem powrót PKP do Łęczycy, stąd mam jeszcze około 50 km do przejechania.
W Piotrkowie Trybunalskim musiałem zmienić przedział i podczas przesiadki, wsiadając do wagonu poślizgnąłem się lub nie trafiłem na stopień. W wyniku czego, okropnie stłukłem biodro zawisając na stopniu między peronem a wagonem. Lecz ból fizyczny to nic w porównaniu z tym co zauważyłem wśród pasażerów. Każdy miał to w d... Dobrze że pani konduktor podała mi rękę abym wstał i zainteresowała się moją sytuacją.

Kościół p. w. św. Urszuli i 11 Tysięcy Dziewic, Strońsko
Widok od strony północnej
Kościół p. w. św. Urszuli. Strońsko © Dominik

Pałac w Pstrokoniach
Pałac w Pstrokoniach © Dominik

Pomnik pamięci mieszkańców poległych w czasie II Wojny Światowej, Działoszyn
Tablica na pomniku
Pomnik pamięci mieszkańców poległych w czasie II Wojny Światowej, Działoszyn © Dominik

Po raz pierwszy :)
Po raz pierwszy :) © Dominik

W drodze do sanktuarium, Częstochowa
W drodze do sanktuarium, Częstochowa © Dominik

I w końcu jestem na miejscu ;)
Sanktuarium na Jasnej Górze
Brama Matki Bożej
Sanktuarium na Jasnej Górze © Dominik

aleja Henryka Sienkiewicza, Częstochowa
aleja Henryka Sienkiewicza, Częstochowa © Dominik

Cerkiew Częstochowskiej Ikony Matki Bożej
Cerkiew Częstochowskiej Ikony Matki Bożej © Dominik

Plac Rady Europy
Strażnik czasu, mural na kamienicy przy dworcu PKP
Strażnik czasu, mural na kamienicy przy dworcu PKP © Dominik

Bilet powrotny
Bilet powrotny © Dominik

Trasa: Siedlątków - Włyń - Strońsko - Konopnica - Osjaków - Działoszyn - Częstochowa
Powrót: Łęczyca - Wartkowice - Uniejów - dom

Skowronek
| 20:28 sobota, 22 września 2018 | linkuj W sumie szkoda, że nas nie było bo obiad Cię ominął ale może jeszcze odwiedzisz Cze-wę.
domino83
| 06:22 piątek, 21 września 2018 | linkuj MLJ - do tej pory w Częstochowie byłem tylko jako zmotoryzowany wycieczkowicz. Nie było tak źle, myślę że bardziej na południe teren nie jest już tak przyjazny.
Masz racje Goździku, w tym roku tylko chodzę do lekarzy, nawet ostatnio mi nowy przybył i znów czeka mnie rezonans ale w WAM tym razem poszło szybko i sprawnie nie tak jak Ci opowiadałem że z refundowanego badania powstał koszt około 350 PLN z tytułu dojazdów Turek - Łódź.
Gozdzik
| 09:41 środa, 19 września 2018 | linkuj No widzę że raczej od lekarzy i pogotowia to raczej nie możesz się oderwać w tym roku... Ojjjjj
To dobrze ze już wszystko oki i możesz uczestniczyć w kolejnych wycieczkach :-)))))))