avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26010.96 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.41 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

OrientAkcja - przed wchodem słońca

Piątek, 14 września 2018 · dodano: 17.10.2018 | Komentarze 1

A wiec mamy piątek, dzień przed ostatnim startem w pucharze BikeOrient. Do pracy biorę yarisa ze względu na oczekiwane paczki z częściami. Od paczkomatu można powiedzieć nie odchodziłem co chwila sms z powiadomieniem. Wszystko zapakowałem i do domu. Tam największy gniot tego dnia zakupiony amortyzator jest z rurą pod 1 1/8 cala. W opisie jest zupełnie co innego, chwytam za tel. i dzwonię do sprzedawcy. Ten przeprasza mnie za pomyłkę i mówi że zamówi kuriera na zwrot. Kurde wszystko byłoby ok ale miałem takie cieśninie na barometrze że kiedy zmierzyłem rurę to upuściłem widelec i powstała rysa, jednym słowem nici ze zwrotu. Dostaje jednak zapewnienie o opuście na asortyment. No nic, nie ma co płakać. Widelec pozostaje ten sam, zdjąłem stare stery, wkręciłem adapter który kiedyś zakupiłem w Decathlon i zamontowałem  zakupione stery. Brakowało mi tylko tulei do zmiany średnicy adapteru ale kilka zwojów taśmy izolacyjnej zdziałało cuda :) Trzyma się o tej pory i luzu ani ciut ciut. Walczyłem w garażu do zmierzchu. Mostek kupiłem nieco dłuższy z możliwością regulacji kąta. Jednak nastawiam na 0 i tak jet cały czas. Poprzedni miał 60 stopni. Nastawiam budzik na 4 rano i o północy idę w kimono ;)