avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26384.41 kilometrów w tym 2568.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

Wyborczy objazd

Niedziela, 21 października 2018 · dodano: 01.11.2018 | Komentarze 0

Wyruszam na objazd w celach wyborczego odpoczynku ;) Odkrywka KWB Adamów oraz niemieckie schrony w Uniejowie to cel na dzisiaj, wyjazd około 13.00. Najpierw na północ w kierunku Zbiornika Przykona, który niegdyś był jednym z wyrobisk kopalni.
Dojeżdżam nad wschodni brzeg zbiornika a następnie opuszczam asfalt i za slipem wodnym skręcam w lewo i ponownie na północ. Tak trafiam w obszar lasu i próbuję wydostać się nad zachodnią krawędź skąd będzie dobrze obserwować cały teren odkrywki

Droga od slipu ( Zbiornik Przykona )

Tutaj przede mną wyrasta znacznej wysokości trawa, jest sucho więc pokonać ją będzie łatwo. Powoli ale w końcu staję nad wyrobiskiem.

Cel w zasięgu wzroku

Ogólnie ten widok przypominał mi powierzchnię innej planety a to ze względu na utrzymujące się zamglenia.

Posiedziałem troszkę i poszukałem możliwości powrotu w las, następnie zacząłem kręcić na wschód nad brzeg Warty.

Rzeka Warta

Dalej postanawiam kierować się niebiesko znaczonym nadwarciańskim w kierunku Uniejowa.

Tam gdzie Ty tam i Ja. Mój cień
Niebieski Nadwarciański

Przejeżdżam kładką nad rzeką i uliczkami wyjeżdżam na drogę wojewódzką w kierunku Dąbia. W końcu znikła kukurydza i tym samym za miejskim cmentarzem mogę zrobić kilka fotek parze " tobruków".  Dojście trochę utrudnia mi obręb cmentarza ale jakoś w kulturalny sposób dopinam celu.

Wejście do schronu
Niemiecki schron typu
Tobruk nr. 2. Uniejów

Zadziwił mnie brak śmieci co zdarza się rzadko, krótki odpoczynek w  browarze i wracam do domu. Jak zwykle wieczorem lasem i wzdłuż Warty, droga krajowa 72 o tej godzinie to niezbyt dobry pomysł na jazdę rowerem