avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26384.41 kilometrów w tym 2568.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

Traktem Pamięci Bohaterów Bitwy nad Bzurą

Sobota, 23 marca 2019 · dodano: 26.05.2019 | Komentarze 2

Sezon czas rozpoczynać :) Miejsce wybrane, skład znany wystarczy tylko stawić się w Głownie i stąd wraz z Mariuszem wyruszyć na pierwszą bikestatową wycieczkę. Tak też się dzieje, pakujemy rowery i wyruszamy do Sochaczewa na spotkanie z Leną Andrzejem i Grzegorzem. Na miejscu zbiórki jesteśmy pierwsi, później dołączają do nas wspomniani Grzegorz z Leną oraz Andrzej. Najpierw miejsko pod ruiny Zamku Książąt Mazowieckich w Sochaczewie,

Ruiny zamku w Sochaczewie
Ruiny zamku w Sochaczewie © GOZDZIK

a następnie do miejscowości Ruszki, Juliopol, Młodzieszyn oraz Leontynów zaczynając nasza wycieczkę po trakcie.

Takie tablice są w ważnych miejscach na trakcie - Ruszki

Młodzieszyn - Dzwonnica pełniąca w czasie wojny rolę więzienia © GOZDZIK

Rekonesans na łonie natury
Rekonesans na łonie natury © Dominik

Następny punkt to Rokiciny oraz Brochów tutaj złapałem gumę i czekałem na powrót towarzyszy z Kanionu. Sytuację wyjaśnił Grzegorz, dzięki za dętkę ;)

Cmentarz w Rokicinie

Kościół w Brochowie © Dominik

Na murach kościoła
Na murach kościoła © GOZDZIK

Po przekroczeniu Bzury w Brochowie rozpoczynamy drogę powrotną do Sochaczewa, tutaj skusiłem do wejścia do muzeum. Liczba eksponatów robi wrażenie.

Muzeum w Sochaczewie
Muzeum w Sochaczewie © GOZDZIK

To z okresu I Wojny Światowej
To z okresu I Wojny Światowej © Dominik

Samoładowacz pocisków
Samoładowacz pocisków © Dominik

Eksponaty z muzeum
Eksponaty z muzeum © Dominik

Dziękuję za super wycieczkę jak zwykle po nieznanych terenach. Do zobaczenia ;)