avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26271.14 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Kross Level B4

Z Łodzi do domu

Sobota, 4 maja 2019 · dodano: 14.05.2019 | Komentarze 4

W Łodzi fajnie ale trzeba wracać, po śniadanku spakowałem się i wyruszam. Najpierw wzdłuż włókniarzy a dalej skręcam w kierunku Konstantynowa, Lutomierska.

Ciekawostki z Konstantynowa
Ciekawostki z Konstantynowa © Dominik

Mural przy wojewódzkiej
Mural przy wojewódzkiej © Dominik

Nie kręcę się nigdzie gdyż mam słabe rozeznanie co i gdzie, jedyne co chce zobaczyć to cmentarz wojenny w Żabiczkach/Rszewie.

Cmentarz wojenny w Zabiczkach/Rszewie
Cmentarz wojenny w Zabiczkach/Rszewie © Dominik

Po chwili na fotkowanie wyruszam do Lutomierska, podczas ostatniej wizyty wiedziałem to co mnie najbardziej interesowało więc niezatrzymując się odbijam od wojewódzkiej i przez Jerwonice, Puczniew ... dojeżdżam do Małynia. Uzupełniam zapasy i dalej już kręcę na tamę a po drodze zgarniam dwa folkowe przystanki, tych jeszcze nie widziałem.

Wiosna J. Malczewski
Wiosna J. Malczewski © Dominik

Folklor Sieradzki. Folkowe Przystanki, Fundacja Tu Brzoza
Folklor Sieradzki. Folkowe Przystanki, Fundacja Tu Brzoza © Dominik

Samotność w sieci
Samotność w sieci © Dominik

Z tamy przez Skęczniew, Zagaj i jestem w domciu.
Kategoria Samotnie

domino83
| 11:15 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj W sąsiednim powiecie - poddębickim istnieje szlak oparty o takie właśnie przystanki. Miałem mapę ale gdzieś przepadła. Coś oryginalnego w porównaniu do okolicznych szlaków.
koszmar67
| 03:09 środa, 22 maja 2019 | linkuj Zapomniałem o linku :) http://koszmar67.bikestats.pl/1714671,W-koncu-Rodowo.html
| 03:08 środa, 22 maja 2019 | linkuj Jeszcze jeden malowany przystanek z mojej kolekcji w Rodowie.
| 03:03 środa, 22 maja 2019 | linkuj Fajne te przystanki. Też mam w kolekcji jeden... w Rakowie. http://koszmar67.bikestats.pl/1669820,Magiczne-Wielanowo.html