avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26384.41 kilometrów w tym 2568.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Kross Level B4

Warta

Niedziela, 11 sierpnia 2019 · dodano: 21.09.2019 | Komentarze 0

Dzisiaj chciałem przejechać trasę do Sieradza ale późny wyjazd zmusił mnie do zmiany planu, który udało się zrealizować w bardzo okrojonym wydaniu. Co i gdzie widziałem i jak tam dojechałem to poniżej ;-)
Wyjeżdżam około dwunastej, kawałek asfaltem a dalej polnymi dróżkami do Skęczniewa i znów asfaltem nad jeziorsko.

Polną scieżką
Polną ścieżką © Dominik

Mała chwilka nad brzegiem Warty i uciekam na Siedlątków, mijam sanktuarium i dalej wzdłuż linii brzegowej jeziora dojeżdżam do Pęczniewa.

W Siedlątkowie
W Siedlątkowie © Dominik

Nad brzegiem jeziora
Nad brzegiem jeziora © Dominik

W Pęczniewie kilka fotek nowej przystani i ponownie w terenie, tym razem koroną wału do Brodni a następnie przez rezerwat przyrody do Glinno.

Przystań w Pęczniewie

Schron w Glinno © Dominik

Kolejny w Glinno
Kolejny w Glinno © Dominik

Stąd dalej na granicy rezerwatu do nowego mostu na Warcie i do samej Warty.

Warta nad Wartą
Warta nad Wartą © Dominik

Pamiątkowa tablica.
Pamiątkowa tablica. © Dominik

W mieście dopadło mnie zmeczenie, prawie usnąłem na ławce. Nie dam rady do Sieradza :( Wracam podobną trasą z tym że w Pęczniewie wjeżdżam już na asfalt i pozostaje już na nim do samego domu. Dzisiaj brakło mi sił, źle się dzieje.