avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26271.14 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Kross Level B4

Ringstand w Miłkowicach

Niedziela, 15 września 2019 · dodano: 25.09.2019 | Komentarze 0

Już od dawna planowałem zobaczyć dwa niemieckie schrony bojowe w okolicy Jeziora Jeziorsko. Niby takie malutkie, tyci - tyciunie ale mnie cieszy niezmiernie każdy nowo odkryty.  Na poszukiwania wybrałem się około dwunastej i zamiast bezpośrednio do celu najpierw podjechałem zobaczyć cmentarz żydowski w Dobrej.

Cmentarz Żydowski w Dobrej
Cmentarz Żydowski w Dobrej © Dominik

Stąd kierunek do ośrodka wypoczynkowego " Rafa". Tak jadąc wzdłuż linii brzegowej jeziora zaobserwowałem że wody jest bardzo mało a plaże zaczynaj porastać trawą.

Plaża nad jeziorem
Plaża nad jeziorem © Dominik

W końcu namierzam mój pierwszy obiekt - Ringstand58c. Położony na skraju upraw zadziwił mnie brakiem śmieci, widocznie tutaj nie zaglądają a być może to zasługa właściciela tej działki.

Rnigstand58c - Miłkowice
Rnigstand58c - Miłkowice © Dominik

Wyjście z bunkru
Wyjście z bunkru © Dominik

Drugi obiekt to podwójny schron Ringstand 69 usytuowany jest nad samym brzegiem jeziora. Tutaj szkoda opisywać sytuację, cały zasypany i zaśmiecony.

Zarośnięty trawą
Zarośnięty trawą © Dominik

Śemieci też nie brakuje
Śmieci też nie brakuje © Dominik

Po krótkiej chwili na ofotkowanie obiektów kieruje się z powrotem do domu, trasa przez Skęczniew, Zagaj.