avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26271.14 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Kross Level B4

Grzybobranie

Niedziela, 29 września 2019 · dodano: 29.09.2019 | Komentarze 0

Sezon na grzyby trwa w najlepsze, wszędzie na każdym kroku grzyby. Osobiście od kilku lat nie interesowały mnie tego  typu masowe imprezy ale w sobotę w domu pojawił się pełen pojemnik uzbieranych przez moją mamę więc podniosłem rękawicę i wyruszyłem na półtora godziny. W rezultacie sukces był połowiczny, mam na myśli połowę pojemnika uzbieranych okazów. Konkurencja duża,  wielkopolsko - łódzka grupa flankowała mój przyczółek na czarnym lesie. Gdyby nie pośpiech pewnie utrzymałbym pozycje do późnych godzin popołudniowych ale co tam ;-)

Droga na grzybobranie
Droga na grzybobranie © Dominik

Moje okazy
Moje okazy © Dominik

Po szesnastej trasa na Uniejów, fluorowa kurtka, lampki i prosto krajową do browaru (rozpadało się) Następnie Spycimierz, Skęczniew, Zagaj.