avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26271.14 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Kross Level B4

Pętla nad Wartą

Niedziela, 14 lutego 2021 · dodano: 14.02.2021 | Komentarze 2

Co można robić czternastego lutego, myślę że tylko to co się kocha ;-) więc po godzinie trzynastej wskakuje na rower i obieram kierunek  na tamę na Warcie. Z początku chciałem wszystko przejechać terenem ale to co z początku wydawało się fajnym pomysłem doprowadziło mnie do brodzenia w śniegu.

Brodząc w pośród śniegu fot. Dominik

Prawda jest taka że na odcinkach nieosłoniętych lasem drogi pokryte są grubą warstwa śniegu, mimo to dojeżdżam do umocnień Warty i wzdłuż nich do tamy.

Z tamy na Warcie - J. Jeziorsko fot. Dominik

Stąd kieruje się przez Księże Młyny do Dominikowic, szutry i asfalt ale już jedzie się znacznie lepiej. Z Dominikowic do krajowej i do Uniejowa, tutaj waham się czy nie zrobić postoju i coś zjeść ale ostatecznie tylko zrobiłem zdjęcie i kieruje się z powrotem do domu ;-)

Z mostu w Uniejowie fot. Dominik

Kategoria 50 km, Zimą

domino83
| 08:52 poniedziałek, 15 lutego 2021 | linkuj Może kiedyś przejadę od źródła do ujścia, byłaby fajna wyprawa. Tak, pogoda dopisała tylko z zachodu wiał silny wiatr, najdłuższa tego roczna trasa ;-)
Marecki
| 18:02 niedziela, 14 lutego 2021 | linkuj Fajne klimaty nad Wartą. Pogoda dopisała. Zacny dystans CI wyszedl..