avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26010.96 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.41 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

BikeOrient - Władysławów

Sobota, 28 kwietnia 2018 · dodano: 05.05.2018 | Komentarze 1

Wow, w końcu nadszedł ten dzień, pierwszy start ;) Chłopacy : Piotrek oraz Mateusz przyjechali na miejsce pierwsi, Ja miałem opóźnienie. Dla mnie niesamowita sprawa, jazda w terenie. Goście z serca wlkp okazali się niezmiernie sympatyczni :)  Mam nadzieję że tylko tacy są BIKESTATS. Wzniesienia, opuszczone żwirownie, schrony, wieże oraz punkty widokowe, zbiornik w Rusocicach ( rekultywowana odkrywka węgla brunatnego ) i wiele innych miejsc, to wszystko czekało na Nas :) Dzięki chłopakom wychodziliśmy zawsze z najbardziej beznadziejnych sytuacji.
Autor - iTurek.net

Kategoria 50 - 100 km

rolnik90
| 18:07 czwartek, 17 maja 2018 | linkuj To była bardzo fajny trip pełen niespodzianek. Zabawa była przednia, bajera się kręciła - dla mnie bomba:) Miło było Cie poznać:) Ja również liczę, że jeszcze będzie nam dane się spotkać na wspólne kilometry i zimny izobronik;-) Pozdro