Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 28537.83 kilometrów w tym 3001.35 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.18 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.
2023
button stats bikestats.pl
2022
button stats bikestats.pl
2021
button stats bikestats.pl
2020
button stats bikestats.pl
2019
button stats bikestats.pl
2018
button stats bikestats.pl
2017
button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy domino83.bikestats.pl
  • DST 69.50km
  • Sprzęt Cross 5M
  • Aktywność Jazda na rowerze

BikeOrient - przygotowania

Piątek, 27 kwietnia 2018 · dodano: 05.05.2018 | Komentarze 0

Piątek, dzień przed startem w pierwszej tegorocznej edycji rajdu BikeOient w Władysławowie k. Tuku. Na moje zaproszenie odpowiedział 19Piotras85, który jak się okazało nie będzie sam a dołączy do niego Rolnik90. Sam żeby jakoś "wyglądać" na takiej imprezie wiedziałem to że muszę coś zrobić z napędem oraz oponami czyli mówiąc może kupić nowy rower. Gdzie Ja z osprzętem, typu najniższa póła Shimano będę stał obok sprzętu gdzie napęd kosztuje tyle co moja maszyna z Galerii Łódzkiej ale to nie ta kwestia spędzała mi sen z powiek. W tych momentach zawsze uświadamiam sobie dlaczego rower taki lub taki wart jest  trzy zera z tyłu. Również dobrze znane jest mi powiedzenie " każdy orze jak może " i tutaj poszedłem po całości, zmieniłem opony z Kendy - ulubionych na asfalcie, nylon nie nylon mnie odpowiadał. Wysiadł po trzech latach i to nie odstania pod sklepem czy w domowym garażu. Ich problemem był bieżnik " czoło " wąskie, wysokie ( około 2 mm różnicy nad pozostałą częścią opony ), poniżej rząd klocków dla wsparcia na zakrętach, popularnie przedstawiciel semi slick. W połączeniu z asfaltem były git majonez na trasy o dystansie 150, 200 km. W Kowalu jeździłem na nich ostatni raz. Kiedyś na BS w jednym z wpisów MLJ podpatrzyłem oponę Schwalbe Land Cruiser Plus. Poczytałem i kurcze może nie było to rozwiązanie wybitne ale jak już producent napisał na stronie że jest uznawana za model mtb " o matko, biorę Cię " szerokość 1.75. Nic, może jakoś z piachu w nich wyjdę :D  Opony mamy, przyszły po tygodniu w opcji kurier 48. Już nie podaję nazwy sklepu ale ostatni raz z niego korzystałem. Teraz jeszcze zróbmy coś z napędem opcja zmiany wolnobiegu na 8 rzędowy, plus zmiana manetki i przerzutki wydawała by się rozsądna ale wpadłem na pomysł z korbą - po taniości, wymiana tylko jednego komponentu ;) zmieniłem korbę z górnym indeksem 48 na 42 i wypaliło rano kiedy zabrałem rower do pracy poczułem ogromną różnice, no to jest to - nice work.
Mówiłem również Piotrkowi że postaram się wyrwać i objechać teren rajdu po pracy. Więc pobudka rano 4.20 wyjazd do pacy, 8h zaliczone i jazda do Władysławowa lasami Nadleśnictwa Turek a powrót w opcji asfalt. Po trasie spotkałem również znajomych którzy też chyba objeżdżali teren ale może było inaczej gdyż znali okolice jak własna kieszeń :) a miejsca które podawali pokrywały się z pkt. na BikeOient przynajmniej charakterystyczne linie schronów jak i żwirownie, które z braku czasu już nie odwiedziłem. Natomiast wspólnie zapolowaliśmy na brakujący schron którego zarówno Oni jak i ja od dłuższego czasu poszukiwali, skubany tak się zakamuflował że powinien dostać Oskara za charakteryzację. Pomógł nam "local guide" - tak nazwałem osobę którą spotkaliśmy ;) Wyprostował nam całą sprawę :) Co do samego objazdu to powiedzmy że jeden pkt. trafiłem w 100 % był nim cmentarz ewangelicki do którego już na samym rajdzie udaliśmy się zaraz po starcie, najbliższy pkt. 

Miejsce pamięci, Park w Władysławowie
Miejsce pamięci, Park w Władysławowie © Dominik

Władysławów, Kościół p. w.  św. Michała Archanioła
Władysławów, Kościół p. w. św. Michała Archanioła © Dominik

Kategoria 50 km, Samotnie



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!