avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26434.94 kilometrów w tym 2568.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

Dom - praca - dom

Poniedziałek, 8 października 2018 · dodano: 08.10.2018 | Komentarze 2

W tym tygodniu pierwsza zmiana. Pobudka 4.20 i suniemy, ciemno wszędzie... Wracajac pstrykam kilka fot. z prac przy odcinku DDR łączącej mój Boleszczyn z DK 72. Tak na marginesie to mam kilka wpisów zaległych ale oczyścicie postaram się jak najszybciej to zmienić.

A jednak kostka :( nowy odcinek DDR
A jednak kostka :( nowy odcinek DDR © Dominik

Troszkę brakuje ale do wyborów dadzą rade
Troszkę brakuje ale do wyborów dadzą rade © Dominik
Kategoria Praca

domino83
| 14:24 wtorek, 9 października 2018 | linkuj Na pocieszenie pozostaje fakt że nie jet fazowana. Zawsze się zastanawiam co jest tańsze kostka czy asfalt ? Później spotykam się z opinia że nawierzchnia asfaltowa w warunkach zimowych jest niebezpieczna a jednak kładą wiec ciekaw jestem prawdy. Tylko nie tej która mówi że kładką kostkę aby robota się kręciła i kolejne firmy miały zyski z popraw poprawek w okresie poprawiania.