avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26384.41 kilometrów w tym 2568.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

Powrót do domu

Czwartek, 22 listopada 2018 · dodano: 22.11.2018 | Komentarze 0

Spoglądam rano przez okno i po białym wczorajszym puchu ani śladu. Jem śniadanie zabieram rower na parter i jedziemy. W palnie wizyta w WAM, Decathlon oraz Auchan.
 Park im. Tadeusza Rejtana. Łódź
Park im. Tadeusza Rejtana. Łódź © Dominik

Cały czas zastanawiam się jaką drogą wrócić do domu. Do wyboru prosta ,szybka DK72 ( Aleksandrów - Poddębice - Uniejów) lub ta którą przyjechałem. Jeżdżąc tak po mieście zdążyłem mniej więcej wybadać kierunek wiatru. I tak siedząc w Decathlon pomyślałem że najlepiej będzie jeśli zmienię kierunek powrotu z północno - zachodniego na południowo -  zachodni. Jak to zrobić ? Kupić bilet PKP do Łęczycy ;-). Wróciłem do cioci zjadłem obiad i ruszyłem na kaliski, o dwunastej mam pociąg (ŁKA)

Bilet powrotny
Bilet powrotny © Dominik

Po niecałej godzinie jestem nad Bzurą. Nie wałęsam się już po mieście tylko prosto z dworca jadę w kierunku Wartkowic
tutaj chwilka odpoczynku i  dalej do Uniejowa.

TS-11 ISKRA. Wartkowice
TS-11 ISKRA. Zespół Szkół w Wartkowicach © Dominik

W hołdzie poległym lotnikom
W hołdzie poległym lotnikom © Dominik

Przejazd kolejowy w Kłudnie. Magistrala węglowa
Przejazd kolejowy w Kłudnie. Magistrala węglowa © Dominik

W domu jestem o piętnastej, wieczorem... nocka w pracy.