avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26010.96 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.41 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

Uniejów

Piątek, 25 stycznia 2019 · dodano: 25.01.2019 | Komentarze 0

Kiedy dzisiaj wyszedłem z pracy i zobaczyłem ten biały puch to chyba byłem jedyną osobą, która taka ilość śniegu ucieszyła. Nie dla tego że będzie powód do odśnieżania czy tym podobnych zabiegów, tylko z możliwości jazdy na dwóch kółkach :) Temperatura nie co wyższa w porównaniu do ostatnich dni. Jadę do browaru zarezerwować stolik na sobotnie małe spotkanie przy kufelku.
Dojazd głównie w terenie, las w którym ZUL-e nie próżnują zima nie zima.

Na skraju leśnictwa
Na skraju leśnictwa © Dominik

Przejeżdżam przez leśnictwo do krajowej, dokładnej do miejsca dorzecza Warty - Kanał Kaczki. Kawałek wzdłuż krajowej i jestem na szutrowym odcinku prowadzącym pod zamek.

Kanał Kaczka
Kanał Kaczka © Dominik

Kawałek asfaltem
Kawałek asfaltem © Dominik

Mam ochotę zobaczyć nową trasę na ścieżce edukacyjnej " Zieleń" obejmującą starorzecze Warty. Bardzo spodobały mi się nowe rozwiązania, sieć kładek, ławki i utwardzona trasa.
Leśna stołówka
Leśna stołówka © Dominik

Tablica iformacyjna
Tablica informacyjna © Dominik

Wjazd na koronę wału
Wjazd na wał © Dominik

W taki sposób dojeżdżam do wału a stąd przez przyzamkowy park oraz kładką na rzece do browaru.

W kierunku zamku
W kierunku zamku © Dominik

Zamek w Uniejówie
Zamek w Uniejowie © Dominik

Przy kładce na Warcie
Przy kładce na Warcie © Dominik

Stolik jest ;) Zaczynam powrót, trasa przez centrum miasta a następnie tak jak dojazd.