avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26010.96 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.41 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cross 5M

Nad Klify

Niedziela, 17 lutego 2019 · dodano: 17.02.2019 | Komentarze 3

Taką pogodę jak dzisiaj żal nie wykorzystać na wycieczkę. Tylko pomyślałem że wolę taką krótką może nie koniecznie asfaltową. Pierwszy pomysł to muzeum w Warcie ale doczytałem że dzisiaj może być problem bez powiadomienia, drugi to schrony nad Wartą a trzeci.... Trzeciego nie było ale  jadąc do muzeum chciałem zobaczyć schrony a ostatecznie znalazłem się na klifach znajdujących się nad J. Jeziorsko. Wracając postanowiłem przejechać się do Uniejowa, trasa wzdłuż Warty po jej prawym brzegu gdzie nie ma utartej drogi.
Wyjazd około 11.00, jedziemy ;) Trochę asfaltem, trochę szutrem a następnie wzdłuż wałów,

W kierunku Stawek
W kierunku Stawek © Dominik

Wilczy apetyt
Wilczy apetyt © Dominik

Tej wiosny nad tym pracujemy :D
Tej wiosny nad tym pracujemy :D © Dominik

dojeżdżam nad jezioro a stąd kieruje się do Siedlątkowa.

Wzdłuż jeziora
Wzdłuż jeziora © Dominik

Mijam sanktuarium zapominając że u jego podnóża znajduje się droga wiodąca przez klify. No nic wjedziemy od strony południowej.

Kamienista plaża
Kamienista plaża © Dominik

Erozja brzegu
Erozja brzegu © Dominik

Klify położone są na północ, zarastają nie wiem czym ale ciężko jest się przez to przedostać.

W kierunku klifu
W kierunku klifu © Dominik

Jeździ się ;)
Jeździ się ;) © Dominik

Jestem w końcu na miejscu, mogę chwilę odpocząć, przekąsić co nie co. Widok całkiem okazały :)

Linia brzegowa J. Jeziorsko
Linia brzegowa J. Jeziorsko © Dominik

Po przerwie, ruszam dalej na północ pod sanktuarium, droga coraz więcej rozjeżdżona a przy samym wyjeździe jadę głęboką koleiną.

Pod sanktuarium
Pod sanktuarium © Dominik

Mijam kościół, dojeżdżam do asfaltu i kieruję się na północ, przecinając wojewódzką. Jest jeszcze trochę czasu więc postanawiam przejechać przez Księże Młyny do Uniejowa. Najpierw asfalt, później jak tylko się da.

Nad brzegiem rozlewiska
Nad brzegiem rozlewiska © Dominik

Rozolewisko w Księżych Młynach
Rozlewisko w Księżych Młynach © Dominik

Warta na prawym brzegu
Warta na prawym brzegu © Dominik

Trasa zabiera mi trochę czasu i sił, w końcu poddaje się i postanawiam wyjechać w kierunku Dominikowic.

Na dzisiaj koniec
Na dzisiaj koniec © Dominik

W drodzę do Dominikowic
W drodze do Dominikowic © Dominik

W Dominikowicach wjeżdżam na asfalt i dojeżdżam do krajowej, stąd  już prosta droga pod zamek w Uniejowie. Dalej przez ścieżkę edukacyjną ląduje ponownie na krajowej i już bym skręcił w utarte leśnictwo ale odbijam na północ pod grodzisko Smulska Góra i polną drogą dojeżdżam do lasu.

Droga za grodziskiem
Droga za grodziskiem © Dominik

W nadleśnictwie
W nadleśnictwie © Dominik

Dalej już prosto w kierunku domu, wróciłem około 16.00. Ufff przynajmniej przed zachodem, nie byłem przygotowany na powrót wieczorem. Gdzieś znów posiałem przednią lampkę :(
Kategoria 50 km, Samotnie

domino83
| 22:19 piątek, 22 lutego 2019 | linkuj Marcingt - ja już objazd mam za sobą ;) Niestety do Pęczniewa to za mało, trzeba aż do Siedlątkowa. Glinno też ma swój urok - schrony, rezerwat przyrody.
Koszmar67 - u mnie walka trwała krótko. Mimo długiego stażu, rozprawiłem się z dziadem chyba w miesiąc. Czasem jednak kiedy trzymam smarfona w kieszeni to myślę że to paczuszka. Jaki ja jestem wtedy wystraszony.
koszmar67
| 10:03 piątek, 22 lutego 2019 | linkuj Ciekawe to Jeziorsko! Muszę się kiedyś wybrać w te okolice. Co do mojej walki z nałogiem... wciąż trudno ;).
marcingt
| 09:01 piątek, 22 lutego 2019 | linkuj Ależ widoki na te klify nad Jeziorskiem. W zeszłym roku jechałem od Glinna do Pęczniewa i takich miejsc nie uświadczyłem. W tym roku mam w planach objechać Jeziorsko dookoła, to z pewnością zwrócę uwagę na to miejsce.