avatar Ten blog rowerowy prowadzi domino83 . Mam przejechane 26271.14 kilometrów w tym 2528.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Kross Level B4

Wybadanie terenu

Czwartek, 25 lutego 2021 · dodano: 25.02.2021 | Komentarze 0

Stacja pogody wskazywała temperaturę dwadzieścia jeden stopni, nawet uwzględniając czterostopniowe przekłamanie, które zauważyłem obserwując drugi termometr, to nie codzienność. Nie można było zmarnować takiej okazji i jak tylko uporałem się z domowymi obowiązkami to wskakuję na rower z zamiarem krótkiej trasy mającej na celu sprawdzenie w jakim stopniu uległy osuszeniu drogi na terenie nadleśnictwa. W końcu kilka dni z temperaturą na plusie więc powinny być już przejezdne i mam tu na myśli brak błota, które chwilami mnie zatrzymuje. No to jedziemy, najpierw w kierunku krajowej 72 a później w las, z początku ucieszyłem się, było bardzo sucho ale po chwili teren stał się mniej przejezdny i jak to określił Skowronek nastąpiła ewakuacja do asfaltu. Kawałek krajową a następnie lokalnymi przez miejscowości Ewinów i Trzymsze nad Zbiornik Przykona.

Jak się schować nad zbiornikiem fot. Dominik

Cały jeszcze skuty lodem i tylko przy molo widać ślady co niedzielnych morsowych kąpieli. Za długo tu nie zagościłem, zrobiłem zdjęcie szykuje się do powrotu w kierunku domu ale tak jak w wcześniej napisałem nie asfaltem tylko lasem. Na jego skraju równolegle do jezdni przebiega leśna droga, liczyłem że trochę więcej obeschła w porównaniu z tymi w głębi lasu, nie do końca była to prawda ale udało się w miarę sprawnie pokonać ten odcinek i na osiemnastą wrócić do domu.